Eva Bernadet se již od studií zaměřuje ve své praxi na pracovní právo a zaměstnanost, a to včetně pracovněprávních litigací a negociací. Mezi její klienty vždy patřily přední české i zahraniční společnosti, výrobní podniky i bankovní a finanční instituce.
Úspěšná expanze vysoce specializovaných právních služeb našim klientům si vyžádala po 4,5 letech transformaci našeho podnikání na obchodní společnost.
Advokátní kancelář CABINET BERNADET s.r.o., tedy byla založena v květnu roku 2013 s vizí vycházet i nadále maximálně vstříc potřebám a požadavkům naší náročné klientely, avšak zachovat si v maximální možní míře osobní, praktický a přitom současně inovativní přístup ke svěřeným kauzám.
V nepřehledném množství právních specialistů na českém trhu si naši klienti cení na naší dlouholeté spolupráci dle jejich slov zejména:
Soudní kauzy, které naše kancelář dlouhodobě a úspěšně vede, se staly v mnohých oblastech pracovního práva průlomovými v České republice.
Kontinuální odborné disputace se soudci nám pak umožňují získat pro naše klienty praktické poznatky ze soudních kauz, které mají jednoznačně pozitivní vliv na praxi našich klientů i na řešení jejich aktuálních potřeb.
Cíleně jsme si vydobyli a udrželi na českém trhu postavení pracovněprávních specialistů, což nám umožňuje mimo jiné luxus systematického vzdělávání v této oblasti, a současně čerpání detailních a především vlastních zkušeností ze všech oblastí pracovního práva.
Mediace, zastupování v pracovněprávních sporech a arbitrážních řízeních, jednání s odbory:
Zastupování v řízení před správními orgány a úřady:
Na rozdíl od našich konkurentů se věnujeme soudním sporům systematicky a vedeme v České republice často průlomové spory, často i u nejvyššího soudu ČR a ústavního soudu ČR.
Soudní spory mají pro naše klienty nedocenitelný praktický význam - dle principů civilního procesu od 1.1. 2014 se soudní rozhodnutí považují za významý pramen práva a budeme je tedy moci využívat při přípravě a projednávání obdobných kauz.
Diskuze se soudci - zejména vyšších instancí - nám poskytují velmi podrobné a specifické know-how a praktický návod na prevenci soudních sporů u našich klientů, ale i na úspěšnost nevyhnutelných soudních kauz.
Jsme tedy připraveni pomoci Vám zejména při:
Naše kancelář je hrdým autorem některých inovativních projektů v oblasti pracovního práva a zaměstnanosti.
V rámci odborné praxe naší kanceláře Vám rádi poskytneme součinnost a oporu zejména v následujících oblastech pracovního práva a zaměstnanosti:
Jsme schopni efektivně Vám poradit například při:
V moderním pracovněprávním prostředí dochází k přirozenému propojení pracovního práva s právem korporátním.
Díky našim hlubokým zkušenostem jsme schopni asistovat Vám rovněž v přesahu HR oblasti do obchodněprávní oblasti.
Řešíme dlouhodobě v soudních kauzách tzv. souběh funkcí statutárních orgánů a vedení obchodní společností
S ohledem na naši expertizu jsme často žádání jako autoři odborných publikací v pracovněprávní oblasti. Mezi stěžejní publikační činnost patří například naše spolupráce s deníkem PRÁVO, HOSPODÁŘSKÉ NOVINY či PRÁCE A MZDA.
Obsahy a cíle seminářů jsou pouze orientační a jsou vždy upraveny na míru, dle konkrétní analýzy aktuálních potřeb a požadavků klientů.
Semináře jsou interaktivní – tj. jejich nedílnou součástí je rovněž práce s konkrétními, vybranými dokumenty, které klient ve své praxi reálně používá, a jejich revize přímo s právním expertem. Klient tak aplikuje ihned své poznatky v praxi, a získává současně vlastní, revidovanou dokumentaci.
Místo konání: v sídle klienta nebo v zasedací místnosti v sídle naší kanceláře, Ovocný trh 11, Praha 1.
Doporučený počet osob: zcela v závislosti na potřebách klienta, a dle kapacity našich zasedacích místností.
Jazyk: ČJ, FJ nebo AJ. Semináře je možno realizovat rovněž komparativní metodou (porovnáním české a evropské legislativy nebo například české a francouzské legislativy, což umožní rychlejší orientaci zahraničních manažerů)
Odborný lektor: Eva BERNADET, osobně.
Naší klienti si velice oblíbili tzv. semináře a školení na míru, které realizujeme zcela dle jejich potřeb a přání, a to jak v naší kanceláři, tak i v sídle klientů či v jejich školících zařízeních.
Níže uvádíme jen příklady nejúspěšnějších lektorských akcí z poslední doby.
TÉMATA SEMINÁŘŮ:
Naše kancelář dlouhodobě a úspěšně spolupracuje především s korporátní klientelou, nicméně zastupujeme rovněž top managery společností.
Reference Vám poskytneme na vyžádání.
CABINET BERNADET s.r.o., advokátní kancelář
Sídlo:
Ovocný trh 572/11
110 00, Praha 1, Staré Město
Kontakt:
cabinet@bernadet.cz
Zapsal:
Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 211930
Zapsána:
IČ: 017 97 255
DIČ: CZ 017 97 255
Soudní kauzy, které naše kancelář dlouhodobě a úspěšně vede, se staly v mnohých oblastech pracovního práva průlomovými v České republice. Kontinuální odborné disputace se soudci nám pak umožňují získat pro naše klienty praktické poznatky ze soudních kauz, které mají jednoznačně pozitivní vliv na praxi našich klientů i na řešení jejich aktuálních potřeb.
Konečně naším cílem je zachování minimalistického a přitom prémiového pojetí kanceláře, tj. chceme pracovat i nadále s minimalistickým týmem, neboť jen tak budeme moci zachovat i nadále vysoce osobní, a současně rozumný přístup ke všem klientům i kauzám.
Moderní advokacii chápeme v naší kanceláři jako propojení detailní, a přitom stále aktualizované znalosti českého i evropského právního prostředí, se schopností analyticky, věcně a srozumitelně pomáhat klientovi při řešení jeho potřeb.
Cíleně jsme si vydobyli a udrželi na českém trhu postavení pracovněprávních specialistů, což nám umožňuje mimo jiné luxus systematického vzdělávání v této oblasti, a současně čerpání detailních a především vlastních zkušeností ze všech oblastí pracovního práva.
JSME SCHOPNI IDENTIFIKOVAT, ZDA NOVĚ VZNIKLÁ ODBOROVÁ ORGANIZACE PŮSOBÍ U VAŠÍ SPOLEČNOSTI PLATNĚ.
JSME ROVNĚŽ PŘIPRAVENI POMOCI VÁM VE SPORECH PŘI PROPOUŠTĚNÍ ČLENŮ VÝBORŮ ODBOROVÝCH ORGANIZACÍ, VČETNĚ SOUDNÍCH KAUZ.
V DOBĚ POKRAČUJÍCÍ RECESE V NĚKTERÝCH OBORECH, A NAOPAK EXPANZE V JINÝCH OBLASTECH VAŠEHO PODNIKÁNÍ, VÁM PORADÍME JAK ÚČINNĚ A EFEKTIVNĚ RESTRUKTURALIZOVAT VAŠE SPOLEČNOSTI.
V rámci procesu restrukturalizace Vám můžeme asistovat například u:
Co se týče agenturní zaměstnávání, zajišťujeme například:
POMŮŽEME VÁM SESTAVIT SROZUMITELNÉ A SOUČASNĚ PRAKTICKÉ VNITŘNÍ PŘEDPISY A SMĚRNICE
Při přípravě těchto dokumentů samozřejmě zohledníme rekodifikaci českého civilního práva od 1.1.2014, například při:
VE VAŠÍ FIRMĚ NASTAVÍME KONEČNĚ EFEKTIVNÍ, JEDNODUCHÉ A SROZUMITELNÉ DISCIPLINÁRNÍ PROCESY TAK, JAK JE VYŽADUJE ČESKÁ JUDIKATURA
V rámci disciplinárních procesů připravíme:
Připravíme pro Vás správné procesy ukončování pracovních poměrů tak, aby v případě soudního sporu bylo postavení Vaší společnosti silné:
PORADÍME VÁM, JAK SE VYHNOUT RIZIKU DISKRIMINACE VAŠICH ZAMĚSTNANCŮ
Nastavíme pro Vás pravidla pro nové i stávající zaměstnance, např. v oblasti:
POMŮŽEME VÁM SPRÁVNĚ NASTAVIT MZDY A OBLAST ODMĚŇOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ DLE REKODIFIKACE ČESKÉHO CIVILNÍHO PRÁVA
Ve mzdové oblasti, podmínkách odměňování, cestovních náhrad Vám osvětlíme například:
MÁME ROVNĚŽ ČETNÉ TECHNICKÉ A PŘEDEVŠÍM PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI V OBLASTI BOZP, A TO VČETNĚ VÝROBNÍCH PODNIKŮ
Jsme tedy schopni skutečně podrobně a kvalifikovaně asistovat Vám například v oblasti:
SEZNÁMÍME VÁS S NOVÝMI PRINCIPY A PRAVIDLY PÉČE O VAŠE ZAMĚSTNANCE
Jsme schopni efektivně Vám asistovat například v oblasti:
OBLASTÍ NAŠÍ PRAXE JE POCHOPITELNĚ MNOHEM VÍCE, NEŽ UVEDENO SHORA.
V rámci odborné praxe naší kanceláře Vám rádi poskytneme součinnost a oporu ve všech oblastech pracovního práva a zaměstnanosti.
Naše kancelář je hrdým autorem některých inovativních projektů v oblasti pracovního práva a zaměstnanosti.
UMOŽNÍME VÁM UKONČENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU S VÝRAZNÝM SNÍŽENÍM RIZIKA JEHO NEPLATNOSTI
Jedním z takových projektů je kombinace několika způsobů ukončení pracovního poměru, která prakticky znemožní napadání neplatnosti skončení pracovního poměru zaměstnanci u českých soudů.
V rámci průlomové judikatury Nejvyššího soudu ČR jsme získali ojedinělé know-how týkající se:
VÍME, JAK ZAJISTIT AKTUÁLNÍ POPTÁVKU PO LIDSKÝCH ZDROJÍCH BEZ ZAMĚSTNÁNÍ NOVÝCH ZAMĚSTNANCŮ
V rámci protikrizových opatření naši klientů jsme rozvinuli inovativní pojetí ad hoc zajištění lidských zdrojů - outsourcing lidských zdrojů prostřednictvím poskytování služeb:
PORADÍME VÁM, JAK EFEKTIVNĚ A ÚSPĚŠNĚ ČELIT KONTROLÁM V OBLASTI ZAMĚSTNANOSTI
Máme velice bohaté a podrobné zkušenosti z kontrolní činnosti státu v oblasti pracovního práva a zaměstnanosti:
UMOŽNÍME VÁM VYUŽÍVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ DCEŘINÝCH SPOLEČNOSTÍ VE SKUPINÁCH
Realizovali jsme úspěšně četné mezinárodní projekty, při kterých došlo k využití různých forem zapůjčení lidských zdrojů ve skupině zaměstnavatelů:
PORADÍME VÁM, JAK VYUŽÍVAT LIDSKÉ ZDROJE, ANIŽ BY DOŠLO KE VZNIKU ZÁVISLÉ ČINNOSTI, A KE KVALIFIKACI TZV. ŠVARCOVA SYSTÉMU
V rámci kontrolní činnosti či soudních sporů jsme asistovali našim klientům úspěšně například při:
UMÍME PŘIPRAVIT INDIVIDUÁLNÍ SMLOUVY A DOHODY DLE NOVÉHO OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU, POUŽITELNÉ V PRACOVNĚPRÁVNÍCH VZTAZÍCH
Máme bohaté zkušenosti s draftací pracovních smluv, manažerských smluv, ale i smluv v tzv. souběhu funkcí statutárního orgánu a obchodního vedení společnosti:
Individuální smlouvy:
NASTAVÍME EFEKTIVNĚ A TRANSPARENTNĚ KOLEKTIVNÍ PRÁVA VE VAŠÍ SPOLEČNOSTI
Bohaté zkušenosti z kolektivních vyjednávání, ale rovněž i ze sporů s členy výborů odborových organizací, a dále zkušenosti s vyjednáváním s odborovými svazy, nám umožnily získat ojedinělé know-how rovněž v oblasti:
MÁME ZKUŠENOSTI S ŘEŠENÍM ČESKÝCH I NADNÁRODNÍCH OUTSOURCINGOVÝCH TRANSAKCÍ
Umíme tedy efektivně řešit i komplikované outsourcingové projekty, přechody práv a povinností z pracovněprávních vztahů:
V praxi také často řešíme náhrady škod:
V MODERNÍM PRACOVNĚPRÁVNÍM PROSTŘEDÍ DOCHÁZÍ K PŘIROZENÉMU PROPOJENÍ PRACOVNÍHO PRÁVA S PRÁVEM KORPORÁTNÍM
DÍKY NAŠIM HLUBOKÝM ZKUŠENOSTEM JSME SCHOPNI ASISTOVAT VÁM ROVNĚŽ V PŘESAHU HR OBLASTI DO OBCHODNĚPRÁVNÍ OBLASTI
Řešíme dlouhodobě v soudních kauzách tzv. souběh funkcí statutárních orgánů a vedení obchodní společností
POMŮŽEME VÁM ORIENTOVAT SE VE VELKÉ ČESKÉ REKODIFIKACI, V RÁMCI KTERÉ DOJDE OD 1.1.2014 KE ZRUŠENÍ OBCHODNÍHO ZÁKONÍKU A K ÚČINNOSTI NOVÉHO ZÁKONA O OBCHODNÍCH KORPORACÍCH
Jsme schopni efektivně Vám poradit například při:
V rámci právních auditů (due diligence) Vaší společnosti, jsme schopni analyzovat zejména:
V RÁMCI SPOLUPRÁCE ZEJMÉNA S NADNÁRODNÍMI SPOLEČNOSTMI JSME ZÍSKALI VELICE PODROBNÉ KNOW-HOW ROVNĚŽ V OBLASTI OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Jsme tedy schopni poradit Vám například při nastavení:
7. PRACOVNÍ ÚRAZY A NEMOCI Z POVOLÁNÍ, PREVENCE, ŘEŠENÍ, DOKUMENTACE
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: Seminář je možno pojmout jako manažerské minimum v rámci poloviny pracovního dne, rovněž však také jako celodenní nebo dokonce i dvoudenní školení pro specialisty HR a personalisty.
CÍLEM SEMINÁŘE:
OBSAH SEMINÁŘE:
8. BOZP – aktuální změny a doporučení
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: s ohledem na rozsah tématu, doporučujeme spíše celodenní nebo i dvoudenní seminář. Seminář je určen především specialistům v oblasti BOZP, odpovědným zástupcům pro BOZP, dále HR manažerům a personalistům.
CÍLEM SEMINÁŘE JE:
OBSAH SEMINÁŘE:
9. KOLEKTIVNÍ SMLOUVY, KOLEKTIVNÍ VYJEDNÁVÁNÍ S ODBORY
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: zcela dle potřeb klienta – je možno realizovat jako manažerské minimum v rámci půldenního semináře nebo realizovat detailnější přednášku v rámci jednoho či dvou dní. Součástí semináře je rovněž interaktivní nácvik negociací s odborovou organizací.
CÍLEM SEMINÁŘE JE:
OBSAH SEMINÁŘE:
10. MEZINÁRODNÍ MOBILITA V RÁMCI EU – právní pohled
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: Seminář je zaměřen spíše na specialisty v oblasti HR, personalisty, manažery odpovědné za oblast mezinárodní mobility. S ohledem na šíři tématu je spíše praktické realizovat seminář coby jednodenní. Po dohodě a dle přání klienta je možno rovněž realizovat seminář ve spolupráci s daňovými specialisty (poradenská společnost z „velké 5”), aby účastníci získali informace současně také o daňových aspektech mezinárodní mobility.
CÍLEM SEMINÁŘE JE:
OBSAH SEMINÁŘE:
11. SOUBĚH FUNKCE STATUTÁRNÍHO ORGÁNU A VEDOUCÍHO ZAMĚSTNANCE -(SMLOUVY, DOLOŽKY, ODMĚŇOVÁNÍ) DLE REKODIFIKACE A NOVÉHO ZÁKONA O OBCHODNÍCH KORPORACÍCH
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: V případě, že účastníky budou přímo dotčení manažeři, je možné realizovat téma coby půldenní manažerské minimum. Pro specialisty v oblasti je možno rovněž realizovat obsáhlejší seminář v rámci jednoho pracovního dne.
CÍLEM SEMINÁŘE JE:
OBSAH SEMINÁŘE:
12. TRANSFERY ZAMĚSTNANCŮ, OUTSOURCING, OUTPLACEMENT
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: V případě, že účastníky budou manažeři, je možné realizovat téma coby půldenní manažerské minimum. Pro specialisty v oblasti je možno rovněž realizovat obsáhlejší seminář v rámci jednoho pracovního dne.
CÍLEM SEMINÁŘE JE:
OBSAH SEMINÁŘE:
13. KONTROLY ÚŘADU PRÁCE, INSPEKTORÁTU PRÁCE, PROCES, SANKCE
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: V případě, že účastníky budou manažeři, je možné realizovat téma coby půldenní manažerské minimum. Pro specialisty v oblasti je možno rovněž realizovat obsáhlejší seminář v rámci jednoho pracovního dne.
CÍLEM SEMINÁŘE JE:
OBSAH SEMINÁŘE:
NAŠI KLIENTI SI VELICE OBLÍBILI TZV. SEMINÁŘE AŠKOLENÍ NA MÍRU, KTERÉ REALIZUJEME ZCELA DLE JEJICH POTŘEB A PŘÁNÍ, A TO JAK V NAŠÍ KANCELÁŘI, TAK I V SÍDLE KLIENTŮ ČI V JEJICH ŠKOLICÍCH ZAŘÍZENÍCH
NÍŽE UVÁDÍME JEN PŘÍKLADY NEJÚSPĚŠNĚJŠÍCH LEKTORSKÝCH AKCÍ Z POSLEDNÍ DOBY
TÉMATA SEMINÁŘŮ:
Obsahy a cíle seminářů jsou pouze orientační a jsou vždy upraveny na míru, dle konkrétní analýzy aktuálních potřeb a požadavků klientů.
Semináře jsou interaktivní – tj. jejich nedílnou součástí je rovněž práce s konkrétními, vybranými dokumenty, které klient ve své praxi reálně používá, a jejich revize přímo s právním expertem. Klient tak aplikuje ihned své poznatky v praxi, a získává současně vlastní, revidovanou dokumentaci.
Místo konání: v sídle klienta nebo v zasedací místnosti v sídle naší kanceláře, Ovocný trh 11, Praha 1.
Doporučený počet osob: zcela v závislosti na potřebách klienta, a dle kapacity našich zasedacích místností.
Jazyk: ČJ, FJ nebo AJ. Semináře je možno realizovat rovněž komparativní metodou (porovnáním české a evropské legislativy nebo například české a francouzské legislativy, což umožní rychlejší orientaci zahraničních manažerů)
PRACOVNĚPRÁVNÍ MINIMUM PRO MANAŽERY
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: dle potřeb klientů, ½ denní, 1 denní, 2 denní
CÍLEM SEMINÁŘE JE:
OBSAH SEMINÁŘE:
PŘEHLED POVINNOSTÍ PERSONALISTŮ DLE PRACOVNĚPRÁVNÍCH PŘEDPISŮ VE SVĚTLE REKODIFIKACE CIVILNÍHO PRÁVA
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: dle potřeb klientů, ½ denní, 1 denní, 2 denní
CÍLEM SEMINÁŘE JE:
OBSAH SEMINÁŘE:
NÁVRAT ZAMĚSTANCŮ Z MATEŘSKÉ A RODIČOVSKÉ DOVOLENÉ – PRAVIDLA, DOKUMENTY
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: dle potřeb klientů, ½ denní, 1 denní, 2 denní
CÍLEM SEMINÁŘE JE:
OBSAH SEMINÁŘE:
UKONČOVÁNÍ PRACOVNÍHO POMĚRU – procesy, postupy, dokumentace
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: Seminář je možno pojmout jako manažerské minimum v rámci poloviny pracovního dne, rovněž však také jako celodenní nebo dokonce i dvoudenní školení pro specialisty HR a personalisty.
CÍLEM SEMINÁŘE:
OBSAH SEMINÁŘE:
OPTIMALIZACE PERSONÁLNÍCH NÁKLADŮ, ODMĚŇOVÁNÍ, ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY
DOPORUČENÁ DÉLKA SEMINÁŘE: Seminář může být realizován v rámci manažerského minima jako půldenní, či jako celodenní pro specialisty HR, personalisty a odpovědné zástupce v personální a mzdové oblasti.
CÍLEM SEMINÁŘE JE:
OBSAH SEMINÁŘE:
Termíny:
22.3. 2016 od 9:00 do 13:00 registrovat
24.5. 2016 od 9:00 do 13:00 registrovat
19.7. 2016 od 9:00 do 13:00 registrovat
6.9. 2016 od 9:00 do 13:00 registrovat
8.11. 2016 od 9:30 do 13:00 registrovat
Přesný obsah seminářů bude upřesněn.
Místo konání Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky
Cena Účastnický poplatek činí 2 900 Kč bez DPH.
Registrace na e-mailu: otevreneprogramy@positive.cz
Obchodní podmínky naleznete na www.positive.cz v sekci Otevřené programy.
Exkluzivně v POSITIVE s advokátkou Evou Bernadet
Program je připraven na míru dle poptávaných témat účastníků z minulých seminářů. Navazuje na semináře Pracovní právo – první praktické zkušenosti s aplikací NOZ a Ušetřete na odstupném!
Seminář povede Mgr. Eva Bernadet, renomovaná advokátka a uznávaná odbornice v pracovněprávní oblasti. Její semináře jsou velmi oblíbené, nejsou obecnou přednáškou, ale srozumitelným právním poradenstvím pro Vás. Eva Bernadet se ve své praxi dlouhodobě zaměřuje na pracovní právo a zaměstnanost.
Termín
Hodnocení účastníků seminářů
Místo konání
Praha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky
Investiční rozpis
Investice na jednoho účastníka činí 2 400 Kč bez DPH. Přihlášky a registrace ZDE. Obchodní podmínky naleznete na www.positive.cz v sekci Otevřené programy. Navštivte nás na www.positive.cz nebo nám zavolejte na tel.: 224 210 749. E-mail: otevreneprogramy@positive.cz